مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-19سياسي

 قانون مداری در تمام مراحل انتخابات الزامی است 


رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی بر ضرورت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند تأکید کرد و گفت: در این عرصه همه باید در مسیر و چهارچوب قانون حرکت کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی بر ضرورت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند تأکید کرد و گفت: در این عرصه همه باید در مسیر و چهارچوب قانون حرکت کنند.

حسن ناهیدی در جلسه ستاد انتخابات که 27 مهر ماه برگزار شد، افزود: مسئولیت سنگینی بر عهده عوامل اجرایی انتخابات است که باید همه تلاش خود را بکار ببندیم تا انتخاباتی سالم برگزار کنیم تا به اقتدار این نظام بیفزاییم.

وی با بیان اینکه هیات های اجرایی باید بر وظایف خود اشراف کامل داشته باشند، گفت: یکی از ویژگی های هیات های اجرایی استان همراهی، همدلی و تعامل سازنده است.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو برای کشور مهم است، گفت: بعد از فتنه و هجمه های دشمن برای ایجاد بی ثباتی و آسیب به نظام، این دوره انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

ناهیدی گفت: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران محور بسیاری از قانون گذاری ها و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی است.

وی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای شناساندن بهتر کاندیداها به مردم، ادامه داد: یکی از ویژگی های اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 قانون مداری در تمام مراحل انتخابات الزامی است 

 قانون مداری در تمام مراحل انتخابات الزامی است